مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:102020-02-27اقتصادي

افزایش قیمت نان در همدان


معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: با در نظر گرفتن شرایط و بررسی کارشناسی قیمت نان با توجه به کیفیت در همدان افزایش یافت.

- ظاهر پورمجاهد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه دبیر کمیته تنظیم بازار استان افزایش قیمت نان از فردا را ابلاغ کرده است اظهار کرد: نان لواش با چانه 170 گرمی 300 تومان، بربری یک هزار تومان، سنکگ یارانه ای یک هزار تومان، سنکگ آزادپز نیز یک هزار و 300 تومان عرضه می شود.

  وی با اشاره به اینکه با هماهنگی های صورت گرفته با اتاق اصناف استان و اتحادیه نانوایان این افزایش قیمت از فردا صبح اجرا خواهد شد افزود: در جلسات مکرر بر کیفیت نان تأکید شد و این افزایش قیمت در برابر نان با کیفیت در نظر گرفته شده است.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با تأکید بر اینکه اکیپ های مختلف در راستای نظارت و بازرسی از نانوایان تشکیل خواهد شد ادامه داد: کیفیت نان نباید به صورت مقطعی افزایش یابد بلکه نانوایان باید پخت نان با کیفیت را سرلوحه کار خود دهند.

وی در پایان تصریح کرد: بنا بر اظهارات نانوایان قیمت حامل های انرژی، آرد و خمیرمایه افزایش یافته است بنابراین با در نظر گرفتن شرایط و قیمت کارشناسی این افزایش اعمال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت نان در همدان

افزایش قیمت نان در همدان