مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-27پزشكي

آزمایش بیمار مشکوک به کرونا در بیرجند منفی اعلام شد


محمد دهقانی فیروزآبادی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این بیمار مشکوک به کرونا اکنون مرخص شده است اما در دانشگاه علوم پزشکی این حساسیت وجود دارد تا از افراد دارای علائم خطرناک نمونه گیری شود.

وی بیان کرد: براساس پروتکل ها از افرادی که نیاز به تست کرونا دارند، نمونه گیری می شود و بر این اساس توصیه های پزشکی، درمان سرپایی یا بستری شدن فرد مشخص می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: در مرکز استان کلینیک و درمانگاه هایی از جمله بیمارستان امام رضا (ع)، بیمارستان ولی عصر (عج)، بیمارستان تامین اجتماعی و سه مرکز جامع خدمات سلامت در مهرشهر، جوادیه و امیرآباد به عنوان سه کانون جمعیتی مهم از صبح تا ساعت 24 باز است و خدمات سرپایی را به مردم ارایه می دهند.

وی با تاکید بر اینکه نظام سلامت و پرسنل این حوزه که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند نیاز به انگیزه و روحیه دارند تصریح کرد: مردم باید به کمک مجموعه سلامت بیایند تا تحمل این فشار روانی و خستگی را بیشتر کنند.

دهقانی گفت: هر شب در خبر 20 شبکه استانی مردم می توانند از آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان مطلع شوند تا سره را از ناسره در فضای مجازی تشخیص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش بیمار مشکوک به کرونا در بیرجند منفی اعلام شد

آزمایش بیمار مشکوک به کرونا در بیرجند منفی اعلام شد