مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 16:252020-02-27اقتصادي

تولید روزانه 3 هزار لیتر آب ژاول توسط هلال احمر ساوه


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه از تولید روزانه سه هزار لیترآب ژاول برای ضدعفونی اماکن عمومی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه از تولید روزانه سه هزار لیترآب ژاول برای ضدعفونی اماکن عمومی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

سیدلقمان حسینی امروز پنجشنبه هشتم اسفندماه در گفت وگو با ایسنا، به توزیع 12 هزار لیتر مواد ضد عفونی جهت پیشگیری از کرونا در اماکن عمومی توسط جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه اشاره کرد و افزود: این جمعیت در اقدامی ابتکاری با توجه به تجهیزات موجود تولید آب ژاول (وایتکس) را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: انجام این کار جزو وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر نیست اما در راستای ارائه خدمات انسان دوستانه این اقدام برای کمک به ضد عفونی کردن سطوح و معابر عمومی که از حجم تردد بالایی برخوردار است صورت پذیرفته و مواد تولیدی در اختیار ادارات و نهادهایی که محل تجمع و یا تردد هستند به منظور پیشگیری از سرایت بیماری کرونا قرار می گیرد.

حسینی بیان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه تا کنون 12 هزار لیتر از این مواد ضد عفونی را با همکاری شرکت سالم آب به صورت رایگان در سطح شهرستان به ادارات، نهادها و شرکت ها تحویل داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 3 هزار لیتر آب ژاول توسط هلال احمر ساوه

تولید روزانه 3 هزار لیتر آب ژاول توسط هلال احمر ساوه