مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 15:252020-02-27سياسي

دومین توزیع بسته های پیشگیری از کرونا در قم آغاز شد


بر اساس این گزارش، توزیع این بسته ها در مناطق مشخص شده محدوده نواحی سه گانه بسیج قم و تعدادی از حوزه های مقاومت بسیج انجام می شود.

بسته های مزبور شامل چهار عدد ماسک، محلول ضدعفونی کننده و بروشور اطلاع رسانی است که از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم تهیه شده است و به کمک پایوران نواحی مقاومت بسیج امام حسین(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) توزیع می شود.

مسجد بقیه الله(عج) محله شهر قائم در محدوده ناحیه امام حسین(ع)، مسجد پیامبر اعظم(ص) در قلعه کامکار از محدوده ناحیه بسیج امام رضا(ع) و حسینیه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در پردیسان، جنب بیمارستان مادر، مکان های ثابتی هستند که توزیع بسته های بهداشتی در آنان صورت می گیرد، ضمن آنکه سبزپوشان سپاه، این بسته ها را در منازل نیز تحویل می دهند.

روز گذشته نخستین مرحله توزیع بسته های بهداشتی پیشگیری از کرونا شامل 46 هزار بسته، به صورت خانه به خانه در مناطق محدوده نواحی بسیج امام رضا(ع) و امام حسین(ع) شهر قم انجام شد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 36620023، 36620999، 36706030 و 36704368 (با پیش شماره 025) تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین توزیع بسته های پیشگیری از کرونا در قم آغاز شد

دومین توزیع بسته های پیشگیری از کرونا در قم آغاز شد