مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 15:152020-02-27اقتصادي

معرفی 3 داروخانه متخلف صومعه سرا به مراجع قضایی


رییس اداره صمت صومعه سرا از معرفی سه داروخانه که از فروش دستکش و ماسک خودداری یا احتکار کرده بودند به مراجع قضایی خبر داد.

- محمد نیک صفت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در صومعه سرا با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی مبنی بر گران فروشی، احتکار و امتناع از عرضه ماسک و مواد ضدعفونی اظهار کرد: طی گشت مشترک با نماینده شبکه بهداشت، پلیس و دستگاه های امنیتی از داروخانه های منطقه تولمات، یک داروخانه به دلیل احتکار و امتناع از عرضه بیش از 500 عدد دستکش یک بارمصرف ، با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته داروخانه ها بجای پول خرد چسب زخم، ماسک و دستکش یک بارمصرف به مردم میفروختند، گفت: در شرایط بحران کنونی، کالای بهداشتی با بالاترین قیمت عرضه می شود و یا احتکار این کالاها در رأس امور سود جویان قرارگرفته است.

رییس اداره صمت شهرستان صومعه سرا با تأکید بر اینکه در صورت مشاهده تخلفات واحدهای پزشکی از سوی مردم با آنان با جدیت پیگیری خواهد شد، گفت: با هماهنگی دادستان  و اداره تعزیرات حکومتی، به قید فوریت با افراد سودجو برخورد می شود.

  نیک صفت با بیان اینکه از زمان شروع ویروس کرونا تاکنون بازرسی ها در دو شیفت و در غالب گشت های تخصصی افزایش انجام شده، افزود: سه واحد داروخانه متخلف که یک مورد با اخفا و احتک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 3 داروخانه متخلف صومعه سرا به مراجع قضایی

معرفی 3 داروخانه متخلف صومعه سرا به مراجع قضایی