مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 15:152020-02-27سياسي

ضدعفونی کتابخانه های عمومی فارس احتمال تمدید تعطیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان فارس، روح الله منوچهری عنوان کرد: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور و آمادگی دستگاه های اجرایی برای پیشگیری از شیوع این ویروس، روند ضدعفونی و گندزدایی کتابخانه های عمومی استان فارس انجام شده است.

وی با بیان اینکه ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومی در مدت زمان تعطیلی انجام شده است، گفت: با مصوبه کمیته سلامت استان و به منظور حفظ سلامتی کاربران و اعضای کتابخانه های عمومی، تمامی کتابخانه های عمومی استان فارس از دوشنبه تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس با اعلام اینکه کتابخانه های عمومی آمادگی کامل برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را دارند و در این مورد برنامه ریزی های لازم انجام شده است، یادآوری کرد: تمامی بخش های کتابخانه های عمومی از جمله مخزن و وسایل مورد استفاده عموم، ضدعفونی شده است.

منوچهری با تأکید بر اینکه کتابخانه های عمومی همچون دیگر مراکز فرهنگی و آموزشی محل تجمع افراد و خدمت رسانی به عموم مردم است، گفت: روند ضدعفونی و گندزدایی کتابخانه های عمومی استان فارس به صورت مسمتر انجام خواهد شد تا پس از بازگشایی کتابخانه های عمومی مشکلی برای ارائه خدمات وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی کتابخانه های عمومی فارس احتمال تمدید تعطیلی

ضدعفونی کتابخانه های عمومی فارس احتمال تمدید تعطیلی