مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 15:052020-02-27اقتصادي

میدان دواب بوکان به علت شیوع احتمالی کرونا تعطیل شد


اسماعیل محمدیانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام پیشگیرانه با توجه به تاثیر نقل و انتقال در شیوع بیماری کرونا ویروس انجام شده است.

وی با بیان اینکه میدان دواب بوکان بزرگ ترین میدان در غرب کشور به شمار می رود، ادامه داد: این بازار هفتگی در روزهای شنبه هر هفته در بوکان دایر می شد که به علت مهاجرت برخی از بازاریان از استان هایی نظیر تهران، قم، زنجان، کرمانشاه، کردستان و دیگر شهرستان ها برای معامله دام از قبیل گاو و گوسفند و به علت تجمع بیش از سه هزار نفر در هفته در آن تعطیل شد.

وی با بیان اینکه هر هفته حدود سه هزار راس دام سبک و 500 راس دام بزرگ وارد این بازار می شود، اظهار داشت: به محض بهبود شرایط و پس از بررسی کامل، این بازار هفتگی با همکاری مسوولان بهداشت و درمان بوکان بازگشایی خواهد شد.

میدان دواب بوکان گوشت استان های تهران، قم و دیگر شهرهای پرجمعیت کشور را تامین می کند که علاوه بر خریدوفروش دام دیگر اقلام زندگی مردم از مواد غذایی گرفته تا اثاثیه منزل در حاشیه این بازار نیز خرید و فروش می شود.

ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته یعنی آذر و دی سال جاری در بازار غذاهای دریایی شهر ووهان واقع در استان هوبی چین که به طور غیرقانونی حیوانات وحشی می فروختند، نمایان شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور و چندین مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان دواب بوکان به علت شیوع احتمالی کرونا تعطیل شد

میدان دواب بوکان به علت شیوع احتمالی کرونا تعطیل شد