مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 14:202020-02-27سياسي

قدردانی دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان از پزشکان و پرستاران برای مبارزه با کرونا


دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور گفت: در شرایط کنونی باید قدردان زحمات و از خودگذشتگی پرستاران، - محمد زادمهر دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور گفت: این بیماری چیزی نیست که تنها ایران را درگیر کرده باشد و هم اکنون بسیاری از کشورهای مختلف جهان درگیر این بیماری هستند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: با توجه به اینکه در کشورهای زیادی این ویروس وجود دارد این احتمال وجود داشت که به ایران هم سرایت کند و الان آنچه مهم است این است که ما در این شرایط و در این مقطع زمانی برای پیشگیری و کنترل این ویروس چه رفتاری داشته باشیمِ.

زادمهر ادامه داد: ما ضمن اینکه باید آموزش های همگانی و عمومی به مردم بدهیم باید تلاش کنیم آرامش روانی جامعه به هم نخورد و کسی هم به این ویروس مبتلا نشود.

 دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشجویان گفت: اگر در مواردی هم افرادی به این بیماری مبتلا شده اند کادر پزشکی و درمانی کشور به موقع موارد بهداشتی و موارد درمانی را برای بیماران انجام دادند و خدا را شکر در خبرها گفته شد که نزدیک به 50 نفر از افرادی که مبتلا شده بودند بهبود پیدا کردند و مرخص شدند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان از پزشکان و پرستاران برای مبارزه با کرونا

قدردانی دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان از پزشکان و پرستاران برای مبارزه با کرونا