مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 13:552020-02-27اجتماعي

مسافران استان مرکزی در ورودی شهرها علیه کرونا کنترل می شوند


بهروز اکرمی عصر پنجشنبه در حاشیه نشست پدافند غیرعامل زیستی استان مرکزی افزود: مصوب شد که بازرسی مسافران ورودی به شهرهای استان با مسئولیت اداره کل پدافند غیرعامل و مشارکت پلیس راه و راهور، اداره حمل و نقل جاده ای، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی اراک تا 2 روز آینده عملیاتی شود.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات این نشست دانشگاه علوم پزشکی اراک باید سایت و یا کانالی را در خصوص اطلاعات ویروس کرونا برای دسترسی مردم به موارد مورد نیاز ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: جمع آوری و فروش پرندگان از سطح شهر یک ضرورت است که در این نشست مقرر شد از سوی فرمانداری، شهرداری و دامپزشکی شهرستان ها مورد توجه قرار گیرد.

اکرمی عنوان کرد: دانشگاه ها تا پایان هفته آینده تعطیل اعلام شده و تعطیلی مدارس نیز فردا شب (جمعه) اطلاع رسانی می شود و در خصوص وضعیت ساعات کار ادارات از ساعت 9 تا 12 پیشنهاد ارایه شده است که پس از تایید نهایی تا قبل از شنبه هفته جاری اطلاع رسانی می شود.

سخنگوی پدافند زیستی استان مرکزی در این نشست گفت: زیرساخت های لازم برای ارتباط تلفنی شهروندان استان مرکزی از طریق خط تلفن با مردم فراهم شده و این امر در 48 ساعت آینده از طریق شماره 3839 امکان پذیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران استان مرکزی در ورودی شهرها علیه کرونا کنترل می شوند

مسافران استان مرکزی در ورودی شهرها علیه کرونا کنترل می شوند