مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 13:552020-02-27اقتصادي

نرخ مصوب هر کیلو شکر اعلام شد


عده ای با سو استفاده از حذف ارز دولتی در واردات شکر، هر کیلوی آن را با نرخ 5 هزار و 800 تومان در بازار عرضه می کند، در حالی که نرخ مصوب هر کیلو شکر 4 هزار و 50 تومان است.

- حقیقت نایب رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی درباره آخرین وضعیت بازار اقلام اساسی اظهار کرد: با وجود آنکه شرکت بازرگانی دولتی اقدام به توزیع شکر می کند، اما همچنان نرخ این محصول به سبب کافی نبودن یا شبکه نامناسب توزیع با نوساناتی در بازار رو به روست.

وی افزود: با توجه به حذف ارز 4200 تومانی واردات شکر و اختصاص ارز نیما به واردات، عده ای با سو استفاده از این موضوع هر کیلو شکر را با نرخ 5 هزار و 800 تومان در بازار عرضه می کند، در حالیکه نرخ مصوب هر کیلو شکر 4 هزار و 50 تومان است.

حقیقت از افزایش قیمت برنج در بازار خبر داد و گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید خانوار قیمت هر کیلو برنج ایرانی در شمال یک هزار تا یک هزار و 500 تومان در بازار افزایش یافته است.

این مقام مسئول قیمت هر کیلو برنج ایرانی در شمال را 15 تا 21 هزار تومان اعلام کرد و افزود: براین اساس هر کیلو برنج با احتساب 3 درصد سود در عمده فروشی و 12 درصد در خرده فروشی عرضه شود.

وی با اشاره به اینکه برنج خارجی به میزان کافی در بازار نیست، بیان کرد: اگرچه سیاست وزارت جهاد کشاورزی برآن است که امسال به اندازه کافی برنج وارد کشور شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مصوب هر کیلو شکر اعلام شد

نرخ مصوب هر کیلو شکر اعلام شد