مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 13:352020-02-27سياسي

بسیج همه امکانات شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا


برای هر بخش از مدیریت شهری وظیفه ای در نظر گرفته شده است و همه امکانات مدیریت شهری برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مصوبات جلسه ستاد مبارزه با کرونای استان تهران گفت: همانطور که می دانید امروز جلسه ای تشکیل شد که مربوط به بررسی همه ابعاد انتشار بیماری کرونا بود.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید این بیماری کم کم در حال اپیدمی شدن است و شاید همین الان هم اپیدمی شده است و آقای زالی این موضوع را با مسوولان شهری در میان گذاشتند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به زالی گفت: ایشان 24 ساعت است این مسؤولیت را قبول کرده اند و به ایشان هم تبریک باید گفت و هم تسلیت که این مسوولیت را قبول کرده است.

محسن هاشمی گفت: این جلسه برای شهر تهران بسیار مهم بوذ زیرا حضور این ویروس را نمی توان کتمان کرد و باید واقعیت ها را به مردم گفت البته نه به شکلی که بحران آفرینی شود.

وی افزود: نکته بعدی این است که قدرت انتشار این ویروس بالاتر است و شاید خطرش کمتر باشد اما بخش عمده ای از جامعه را درگیر می کند و باید به اقدامات ستاد توجه کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما هم امروز به همراه مدیران شهری به خدمت ایشان آمدیم تا هم به ایشان خداقوت بگوییم و هم برای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج همه امکانات شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا

بسیج همه امکانات شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا