مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 13:052020-02-27اقتصادي

گردش مالی شرکت های دانش بنیان مازندران 3 میلیارد ریال بوده است


علی معتمدزادگان در گفتگو با خبرنگار مهر میزان گردش مالی شرکت های دانش بنیان استان را تا پایان آذرماه سال جاری بیش از دو میلیارد و 962 میلیون و 584 هزار ریال اعلام کرد و گفت: شرکت های دانش بنیان استان امسال بیش از یک میلیارد و 249 میلیون و 684 دلار صادرات محصولات فناورانه داشته اند.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه نوآوری و فناوری مازندران و ایجاد اشتغال برای هزار و 330 نفر در شرکت های دانش بنیان از جمله دستاوردها است، افزود: شش هزار و 430 مترمربع فضای استقرار مفید برای شرکت ها ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شش مرکز رشد واحدهای فناوری در شهرستان های ساری، سیمرغ، نوشهر، آمل، تنکابن و بهشهر و چهار ساختمان در مرکز شهر ساری برای استقرار واحدهای فناور و دانش بنیان وجود دارد.

معتمدزادگان برگزاری سه هزار و136 نفر ساعت دوره های آموزشی، راه اندازی مرکز نوآوری و فناوری، شروع تکمیل عملیات عمرانی ساخت مرکز نوآوری و رشد نوشهر را از جمله اقدامات برشمرد و گفت: با حضور وزیر علوم و استاندار مازندران کلنگ پردیس پارک علم وفناوری استان به زمین زده شده است.

رییس پارک علم و فناوری مازندران، برپایی نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و پنجمین فن بازار استانی را از دیگر اقدامات بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی شرکت های دانش بنیان مازندران 3 میلیارد ریال بوده است

گردش مالی شرکت های دانش بنیان مازندران 3 میلیارد ریال بوده است