مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 12:102020-02-27دانش

متخصصان دانشگاه تبریز موفق به ساخت محلول ضدعفونی کننده دست شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال احتمال شیوع ویروس کرونا و نیاز فوری و فراوان به محصولات ضدعفونی کننده و به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، - محلول ضدعفونی کننده دست با فرمولاسیون جدید با تلاش و همت متخصصان دانشگاه تبریز در مرکز رشد و نوآوری این دانشگاه تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال احتمال شیوع ویروس کرونا و نیاز فوری و فراوان به محصولات ضدعفونی کننده و به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، به همت مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز و با همکاری اساتید و شرکت های دانش بنیان مستقر در این مرکز، محلول ضدعفونی کننده دست در این دانشگاه به مرحله تولید رسید.

این محلول ضدعفونی کننده همانند محلول قبلی (محلول ضدعفونی کننده سطوح) به همت و همکاری اساتید دانشکده شیمی و سه شرکت دانش بنیان مسقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تولیدشده است.

تولید این محلول به طور متوسط 3 هزار لیتر در روز است که در صورت نیاز جامعه و تامین مواد اولیه این میزان به 12 هزار لیتر قابل افزایش در تولید خواهد بود.

این محصول بعد از آزمایش های دقیق در آزمایشگاه های دانشکده شیمی، زیر نظر اساتید مجرب و با هماهنگی اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی تولید شده است، کیفیت آن در حد مطلوب است و بسیار مقرون به صرفه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصصان دانشگاه تبریز موفق به ساخت محلول ضدعفونی کننده دست شدند

متخصصان دانشگاه تبریز موفق به ساخت محلول ضدعفونی کننده دست شدند