مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 11:452020-02-27سياسي

همه امکانات خراسان رضوی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، مهر حسن جعفری در جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که پیش از ظهر در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه هشت کمیته برای پیشگیری از ویروس کرونا در خراسان رضوی تشکیل شده است، اظهار کرد: با توجه به جلسه امروز همه مسئولان کمیته ها احکام خود را دریافت و از این پس کارهای خود را پیگیری می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: دانشگاه علوم پزشکی نقش بسیار مهمی در سلامت جامعه دارد، لذا از امروز مصوب شد تا همه امکانات موجود استان در زمینه تدارکات، نیروی انسانی و ادارات در اختیار این دانشگاه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: همه نیازمندی های دانشگاه علوم پزشکی استان باید به ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اعلام شود لذا بعد از آن کمیته پشتیبانی موظف است تا امکانات موجود را در اختیار علوم پزشکی قرار دهد.

همچنین سایر دستگاه های نظامی، امنیتی و انتظامی استان اعلام کردند تا در صورت نیاز تجهیزات خود را در اختیار این ستاد قرار دهند.

همچنین شاپور بدیعی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی آمادگی لازم برای بررسی موارد مشکوک به کرونا ویروس را داشته و دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه امکانات خراسان رضوی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد

همه امکانات خراسان رضوی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد