مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 11:102020-02-27سياسي

ضدعفونی کردن مداوم بقاع و اماکن متبرکه گیلان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به لغو مراسم ها در سطح بقاع گفت: ضدعفونی و استریل نمودن درب های ورودی و خروجی بقاع و اماکن متبرکه، سرویس بهداشتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هماهنگی ملی برای کمک به جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اظهار کرد: سازمان اوقاف هم به جهت دارا بودن مدیریت بقاع متبرکه و اماکن مذهبی نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا و کمک به سلامتی جامعه دارد.

وی به انجام اقدامات پیشگیرانه از انتشار شیوع و انتقال ویروس کرونا در اداره اوقاف گیلان اشاره کرد و گفت: طبق ابلاغ کمیته پدافند غیرعامل سازمان اوقاف، کارکنان ادارات تا اطلاع ثانوی برای گزارش تردد، از شیوه ثبت اثرانگشت استفاده نکرده و از روش جایگزین ازجمله استفاده از کارت هوشمند و یا روش سنتی استفاده می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به لغو مراسم ها در سطح بقاع افزود: برگزاری همایش ، نمایشگاه و اجتماعات در ادارات و بقاع متبرکه تنها با هماهنگی دبیر کمیته پدافند غیرعامل سازمان امکان پذیر بوده و در صورت عدم ضرورت می بایست حذف و یا به تعویق بیفتد.

علیزاده با بیان اینکه توزیع غذا و مواد خوراکی در بقاع و اماکن متبرکه تا اعلام رفع خطر آلودگی عمومی ممنوع شده است، تصریح کرد: مدیران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی کردن مداوم بقاع و اماکن متبرکه گیلان

ضدعفونی کردن مداوم بقاع و اماکن متبرکه گیلان