مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 10:552020-02-27اجتماعي

سیل بند جاده سلامت ملایر در حال احداث است/سد کلان ملایر سرریز کرد


شهردار ملایر با بیان اینکه سیل بند جاده سلامت در حال احداث است و باید برای سیلاب ساماندهی شود، گفت: یکی از مشکلات منطقه کنار تپه پدافند و بلوارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این است که آب بارندگی به زمین نفوذ می کند و در پایین از داخل منازل بیرون می آید که بسیار خطرناک است.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر با بیان اینکه سیل بند جاده سلامت در حال احداث است و باید برای سیلاب ساماندهی شود، گفت: یکی از مشکلات منطقه کنار تپه پدافند و بلوارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این است که آب بارندگی به زمین نفوذ می کند و در پایین از داخل منازل بیرون می آید که بسیار خطرناک است.

حسین بابایی پنجشنبه 8 اسفندماه در جلسه مدیریت بحران شهرداری ملایر که با حضور جمعی از مسئولان اجرایی برگزار شد، افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و وقوع سیلاب همه ارگان ها در حال آماده باش به سر می برند.

وی از آماده باش تمام نیروهای شهرداری و ماشین آلات خبر داد و اظهار کرد: در این دو روز پرسنل شهرداری آماده باش هستند و کیسه های شن را قبل از شروع بارندگی به نقاط حادثه خیز منتقل می کنند.

بابایی با اشاره به اینکه طبق آمار اداره هواشناسی ملایر از بعدازظهر دوشنبه تا ظهر چهارشنبه،70 تا 120 میلیمتر بارش داشته ایم، اظهارکرد: محل اسکان اضطراری برای مناطق حاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل بند جاده سلامت ملایر در حال احداث است/سد کلان ملایر سرریز کرد

سیل بند جاده سلامت ملایر در حال احداث است/سد کلان ملایر سرریز کرد