مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 10:352020-02-27اجتماعي

بوستان های شهر قم به صورت مستمر ضدعفونی می شود


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: فضاهای عمومی بوستان ها، سرویس های بهداشتی و کلیه مجموعه های بازی و حرکت درمانی شهر قم به صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم در خصوص پیشگیری از گسترش کروناویروس، اظهار کرد: دستورالعمل ها به رؤسای فضای سبز مناطق ارسال شده تا دقت نظر در خصوص مسائل بهداشتی در بوستان ها داشته باشند و مستمر گندزدایی سرویس های بهداشتی و ضدعفونی مجموعه های بازی انجام شود.

وی با اشاره به دستورالعمل گندزدایی و ضدعفونی بوستان های شهر، تصریح کرد: تا برقراری شرایط مناسب در شهر مستمر ضدعفونی فضاهای عمومی بوستان ها انجام می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر توصیه های بهداشتی و ضرورت خودداری شهروندان از تجمع و حضور در اماکن مسقف بوستان ها، گفت: از شهروندان خواهشمندیم که حتی الامکان از حضور در این اماکن و استفاده از فضاهای عمومی خودداری کنند تا این بیماری در استان و کشور ریشه کن شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در شهر در خصوص راه های پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در بوستان های شهر، افزود: به امید خدا این بیماری ریشه کن خواهد شد و در بها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان های شهر قم به صورت مستمر ضدعفونی می شود

بوستان های شهر قم به صورت مستمر ضدعفونی می شود