مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 10:202020-02-27اقتصادي

اقدام مهم هلدینگ دارویی تامین علیه کرونا / تولید روزانه 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی


همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور شرکت های گروه دارویی شستا در یک هفته گذشته توانستند تولید روزانه هزاران لیتر مواد ضدعفونی کننده را عملیاتی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رضوانی فر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، در نامه ای به محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت تولید محلول های ضدعفونی در هلدینگ های دارویی را اعلام کرد.

در نامه رضوانی فر به شریعتمداری آمده است: نظر به تأکیدات ویژه حضرتعالی و با توجه به اخبار اپیدمی بیماری ویروس کرونا، هلدینگ دارویی تأمین از اوایل بهمن ماه ستادی برای آمادگی مقابله احتمالی با این بیماری سازماندهی کرد و در جلسات مکرر این ستاد، تدابیری برای تأمین دارو و ملزومات اندیشیده است .

طبق گزارشی که مدیرعامل شستا به وزیر کار ارائه کرده؛ از جمله این ملزومات، محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح است که بر اساس پروتکل های موردتایید وزارت بهداشت ایران و سازمان جهانی بهداشت (WHO) تولید شده است.

در نتیجه پیش بینی شرایط ورود به بحران و نیاز فوری و اضطراری کشور به حجم بالایی از مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح بود که چند شرکت وابسته به هلدینگ دارویی شستا (تی پی کو) توانستند اقدامات پیش بینی شده را به سرعت و طی هفته جاری همزمان با اپیدمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام مهم هلدینگ دارویی تامین علیه کرونا / تولید روزانه 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی

اقدام مهم هلدینگ دارویی تامین علیه کرونا / تولید روزانه 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی