مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 09:462020-02-27پزشكي

توصیه های معاون علوم پزشکی یاسوج درباره بیماری کرونا


محمد مهدی بانشی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: رعایت کامل اصول ایمنی و بهداشت فردی در دید و بازدیدهای عید نوروز مساله مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: رعایت فاصله حداقل یک متر، خودداری از دست دادن و روبوسی کردن، گرفتن دستمال کاغذی بر روی بینی هنگام عطسه و انداختن آن در سطل های درب دار از جمله توصیه هایی است که باید مورد توجه جدی مردم قرار گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با یادآوری اینکه قلیان به عنوان یکی از راه های سرایت بیماری کرونامحسوب می شود ابراز داشت: حدود 100 واحد قلیانسرا با یکهزار قلیان در استان با مشارکت واحدهای خدماتی فعال تعطیل شده و مردم توجه داشته باشند از قلیان به صورت گروهی در منزل نیز استفاده نکنند.

بانشی با تقدیر از برخی افراد که اعلام کردند آیین های چهلمین روز درگذشت وابستگان خود را برگزار نمی کنند تصریح کرد: آیین های ختم و عروسی می تواند از مهمترین مکان های سرایت ویروس باشد.

وی بیان کرد: هماهنگی های لازم برای خودداری رانندگان مسیر تهران به شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از حمل و نقل مسافر بین راهی به ویژه در استان قم انجام شده است اما شهروندان علوم پزشکی را در شناسایی افرادی که از استان قم وارد استان شده اند را یاری کنند تا غربالگری و آزمایش های بالینی بر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های معاون علوم پزشکی یاسوج درباره بیماری کرونا

توصیه های معاون علوم پزشکی یاسوج درباره بیماری کرونا