مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 09:462020-02-27اقتصادي

بازار هفتگی تکاب برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد


ناصح محمدخانی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و در راستای جلوگیری از احتمال ابتلای شهروندان به این ویروس و ارتقای سلامت جامعه اتخاذ شده و تا اطلاع بعدی ورود هرگونه خودرو و دست فروشان عرضه کننده میوه و تره بار و سایر اقلام به بازار هفتگی پنج شنبه بازاری این شهر ممنوع است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ فعالیتی در بازار هفتگی تکاب وجود ندارد، اظهار داشت: اماکن عمومی از جمله سرویس های بهداشتی سطح شهر و بوستان های شهر تکاب نیز نظافت و ضدعفونی شده است.

وی بیان کرد: همچنین برای پیشگیری از احتمال شیوع ویروس کرونا در سطح شهر تکاب، پایانه مسافربری این شهر به طور مرتب و مستمر ضدعفونی خواهد شد.

شهردار تکاب با اشاره به اطلاع رسانی گسترده درخصوص راهکارهای عمومی پیشگیری از کرونا در سطح این شهر از جمله تلویزیون شهری و بیلبوردهای تبلیغاتی ادامه داد: خیابان ها و معابر اصلی و فرعی و پیاده راه های شهر نیز به صورت گسترده و دائمی شست وشو می شود.

محمدخانی ، با بیان اینکه نظارت شدید بر تاکسی ها و خودروهای عمومی و نحوه ضدعفونی کردن آنها در تکاب اعمال می شود، اضافه کرد: به زودی ظروف زباله مکانیزه در مناطقی از شهر تکاب که فاقد سطح زباله است، نصب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار هفتگی تکاب برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد

بازار هفتگی تکاب برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد