مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 09:302020-02-27سياسي

پیکر جانباز 70 درصد اهل ری تشییع شد


پیکر مطهر جانباز 70 درصد اهل ری بر روی دستان مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان ری تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، مراسم تشییع پیکر شهید سید علی حسینی سیرت جانباز 70 درصد که پس از سال ها تحمل جراحات وارده در دوران جنگ تحمیلی به مقام شامخ شهادت نائل آمده بود، امروز از فلکه دوم دولت آباد آغاز و تا میدان بروجردی برگزار شد.

حسین نصراله رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در ابتدای این مراسم با بیان اینکه جانبازان با صبر و پایمردی الگوی شایسته ایثار و مقاومت هستند، اظهار داشت: بردباری و ایستادگی جانبازان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

وی با گرامیداشت یاد همه شهدا ادامه داد: شهید حسینی جانباز عزیز هفتاد درصد میهن اسلامی بدون هیچ چشمداشتی در شهرری با تحمل بیش از 30 سال درد و رنج ناشی از جراحت جنگ تحمیلی دشمن زندگی کرد و واقعاً اخلاق و رفتار او در این مدت برای همه ما الگو بود و در نهایت به یاران شهید خود پیوست.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در پایان عزت، اقتدار و سربلندی ایران را مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر نام ایران اسلامی در جهان سربلند و سرافراز است به برکت خون سرخ شهدا است که جانانه از ارزش های اسلام و نظام با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر جانباز 70 درصد اهل ری تشییع شد

پیکر جانباز 70 درصد اهل ری تشییع شد