مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 08:502020-02-27سياسي

لزوم توجه به استعدادهای جوانان و درون زایی علم اقتصاد فناوری


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان از فعالیت های علمی و تخصصی به منظور رفع نیازمندی های اساسی جامعه حمایت جامع کرده و در حال حاضر لزوم توجه به استعدادهای جوانان و درون زایی علم اقتصاد فناوری بیش ازپیش احساس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی پیش از ظهر امروز در جلسه با نخبگان و اساتید علمی که در محل پارک علم و فناوری استان برگزار شد، با ابراز خرسندی از اقدامات و عملکردهای پارک علم و فناوری استان در حوزه فعالیت های مختلف علمی اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف ازجمله بخش های کشاورزی، نانو، تجهیزات الکترونیکی و پزشکی در استان به همت اندیشمندان جوان در استان رقم خورده است.

وی با اشاره به اهتمام و اراده جوانان در تأمین  نیازمندی های اساسی جامعه و کشور افزود: با توجه به نیازمندی های امروز جامعه و افزایش تحریم های دشمنان نظام علیه ملت، باید توجه ویژه ای به این جوانان به ویژه در بحث حمایت های معنوی و مادی صورت گیرد تا این مجموعه بیش ازپیش تقویت شود.

 رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: دستگاه قضایی استان در راستای حمایت از این اقدامات و عملکردهای این مجموعه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا زمینه و بستر فعالیت بیش ازپیش این مجموعه برای انجام فعالیت های علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به استعدادهای جوانان و درون زایی علم اقتصاد فناوری

لزوم توجه به استعدادهای جوانان و درون زایی علم اقتصاد فناوری