مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 08:402020-02-27اقتصادي

شبکه 5G زیر تیغ ویروس کرونا!


به تازگی تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی برآورد و اعلام کرده اند که گسترش ویروس کرونا، پروژه راه اندازی شبکه 5G در جهان را متوقف خواهد کرد.

- به تازگی تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی برآورد و اعلام کرده اند که گسترش ویروس کرونا، پروژه راه اندازی شبکه 5G در جهان را متوقف خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هم زمان با شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا که در ابتدا از چین شروع شد و هم اکنون به بسیاری دیگر از کشورهای جهان سرایت کرده است، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی پیش بینی کردند که شرکت های فناوری و تولیدکنندگان موبایل یکی از بزرگترین قربانیان این ویروس به شمار می روند، چراکه تاکنون منجر به تعطیلی و متوقف شدن خط تولید بسیاری از کارخانه های فعال در چین و نواحی شرق آسیا شده است.

کشورهای بسیاری در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی و غیره با همکاری بزرگترین اپراتورهای جهان در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه 5G هستند و در این زمینه فعالیت های گسترده ای را انجام داده اند.

بسیاری از بزرگترین شرکت های مخابراتی و اپراتورهای فعال در جهان نظیر نوکیا، اریکسون، هواوی، ال جی، اسپرینت و غیره به شدت در حال رقابت برای راه اندازی نخستین شبکه اتصال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه 5G زیر تیغ ویروس کرونا!

شبکه 5G زیر تیغ ویروس کرونا!