مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 08:262020-02-27اقتصادي

توقیف محموله پستی قاچاق 7.6 میلیارد ریالی در انبار راه آهن


فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف و توقیف کالای قاچاق در قالب محموله پستی به ارزش 7 میلیارد و 600 میلیون ریال در انبار توشه ایستگاه راه آهن تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حشمت الله ملکی، اظهار کرد: مأموران دایره آگاهی پلیس راه آهن تهران در راستای تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از طریق شبکه ریلی به یک محموله بار پستی در انبار توشه راه آهن تهران که آماده بارگیری به مقصد مشهد مقدس بود مظنون می شوند.

وی افزود: پس از بررسی های لازم مشخص گردید این محموله پستی شامل 54 دستگاه لوازم آشپزخانه، 804 جفت کفش کتانی، 29 دستگاه تلویزیون ال ای دی، 32 دستگاه رادیو پخش خودرو، 1517 عدد تجهیزات جانبی موبایل، 14 دستگاه ماینر (بیت کوین) با پاور مربوطه، 19 دستگاه، تبلت بازی کودکان و 9 عدد چمدان فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود که با انجام تشریفات قانونی ضبط شدند.

این مقام انتظامی، ارزش کالاهای کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان 7 میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: پس از تشکیل پرونده و در اجرای دستور مقام قضایی، محموله مکشوفه تحویل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله پستی قاچاق 7.6 میلیارد ریالی در انبار راه آهن

توقیف محموله پستی قاچاق 7.6 میلیارد ریالی در انبار راه آهن