مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-27سياسي

64 طرح شاخص منابع طبیعی و آبخیزداری همدان آماده بهره برداری است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی 64 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری در استان همدان بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان، اسفندیار خزایی اظهار داشت: 23 طرح جنگل کاری، 8 طرح حفاظت و امور اراضی، 27 طرح در حوزه احیا و اصلاح مراتع و 6 طرح آبخیزداری و آبخوان داری برای حفظ منابع پایه آب و خاک و مهار سیلاب در هفته منابع طبیعی بهره برداری می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه 350 هزار اصله نهال در طول این هفته در بین مردم توزیع می شود، افزود: این نهال ها شامل اقاقیا، زبان گنجشک، سنجد و توت بوده چرا که مقاوم به شرایط کم آبی و مناسب با اقلیم همدان هستند.

خزایی گفت: ترویج فرهنگ منابع طبیعی، استفاده از مشارکت های مردمی و تشکل های مردم نهاد محیط زیست در کاشت نهال و حفظ و احیای عرصه های ملی از برنامه های مهم در طول هفته منابع طبیعی است.

وی اظهار داشت: 15 تا 21 اسفند ماه در تقویم رسمی کشور به نام هفته منابع طبیعی نام گذاری شده که شعار امسال این هفته نهال کاری همگانی برای ایرانی سرسبز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 طرح شاخص منابع طبیعی و آبخیزداری همدان آماده بهره برداری است

64 طرح شاخص منابع طبیعی و آبخیزداری همدان آماده بهره برداری است