مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-27پزشكي

34407؛ پاسخگوی سوالات کرونایی مردم مازندران


دانشگاه علوم پزشکی مازندران شماره تلفن 34407 را برای ارتباط مردم با این دانشگاه در طول شبانه روز جهت راهنمایی و مشاوره در خصوص موارد مرتبط به کرونا اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران شماره تلفن 34407 را برای ارتباط مردم با این دانشگاه در طول شبانه روز جهت راهنمایی و مشاوره در خصوص موارد مرتبط به کرونا اعلام کرد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: هموطنان مازندرانی برای دسترسی به اخرین اخبار و دریافت اطلاعات صحیح و معتبر به سایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران به آدرس :globe_with_meridians: www.

mazums.

ac.

ir مراجعه کنند.

حامد روحانی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد شبکه های اجتماعی ، منابع مطمئن و معتبر درباره اطلاع رسانی بیماری کرونا، سایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، وزارت بهداشت و درمان و رسانه ملی است.

وی با بیان اینکه برای هدایت وراهنمایی مردم در راستای مقابله با بیماری کرونا ومشاوره به آنان مرکز تلفن با سی خط تلفن راه اندازی شد و گفت : همشهریان در صورت هر گونه سوال در مورد ویروس کرونا با شماره 34407 تماس بگیرند.

انتهای پیام/86034/ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34407؛ پاسخگوی سوالات کرونایی مردم مازندران

34407؛ پاسخگوی سوالات کرونایی مردم مازندران