مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 08:062020-02-27اقتصادي

وام گیرندگان مسکن مهر ملزم به پرداخت اقساط ماهانه هستند


هیچ گونه تغییری در سیاست های بانک عامل بخش مسکن برای دریافت اقساط تسهیلات گیرندگان مسکن مهر ایجاد نشده و تسهیلات گیرندگان متعهد به پرداخت به موقع اقساط خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بانک عامل حوزه مسکن، مسعود ایزدی، با اشاره به ابهام برخی تسهیلات گیرندگان مسکن مهر در خصوص امکان ایجاد وقفه چندماهه در پرداخت اقساط ماهیانه، گفت: اخیراً به دلیل بروز یک اشکال سیستمی و اتمام قرارداد بانک عامل حوزه مسکن با شرکت طرف تعهد برای ارسال پیامک یادآوری پرداخت اقساط ماهیانه به تسهیلات گیرندگان طرح مسکن مهر، این فرضیه برای تعدادی از مشتریان بانک عامل حوزه مسکن ایجاد شد که ممکن است تغییری در سیاست های بانک عامل حوزه مسکن ایجاد شده و تأخیری در روند وصول اقساط از این تسهیلات گیرندگان به وجود آمده است.

این در حالی است که ارسال این پیامک ها به معنی برقراری یا عدم برقراری روال پرداخت اقساط ماهیانه نیست و صرفاً جنبه یادآوری به مشتریان را دارد.

وی با تأکید بر آنکه تسهیلات گیرندگان مسکن مهر همچون روال سابق متعهد به پرداخت اقساط ماهیانه خود به شعب بانک عامل حوزه مسکن هستند، اظهار کرد: هیچ تغییری در سیاست ها و هیچگونه تأخیری در وصول اقساط ماهیانه ایجاد نشده است و چنانچه مشتری در پرداخت تعهدات خود به شعب بانک عامل حوزه مسکن وقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام گیرندگان مسکن مهر ملزم به پرداخت اقساط ماهانه هستند

وام گیرندگان مسکن مهر ملزم به پرداخت اقساط ماهانه هستند