مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 08:002020-02-27سياسي

رقابت های انتخاباتی به رفاقت و وحدت تبدیل شده است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: وکلای ملت در بهارستان با کسب اعتماد مردم رقابت های انتخاباتی را به رفاقت و وحدت تبدیل کرده اند و این همدلی گره گشای مشکلات خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در نخستین جلسه منتخبان مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تبریک به همه نمایندگانی که از مردم رأی اعتماد گرفته اند، اظهار داشت: روز انتخابات تجلی حماسه ملی و رقابت بین نامزدهای انتخاباتی بود و امروز، روز مهربانی و همدلی و یک صدایی برای تشکیل مجلس قوی است.

امام جمعه تبریز با تقدیر از رفتار نجیبانه نامزدهایی که حائز شرایط و آرا لازم برای حضور مجلس نشده اند گفت: حوزه های انتخابیه که همه نامزدها با احترام به آرا مردم به نماینده منتخب تبریک گفته اند واکنشی مهم و با ارزش است و باید توجه داشته باشند نماینده انتخاب شده وکیل همه ملت ایران در بهارستان است.

وی با بیان اینکه ملت ایران بزرگترین برنده انتخابات هستند، گفت: فرصت حدود صد روزه تا افتتاح مجلس جدید تمام منتخبین بویژه عزیزانی که دوره نخستین خدمتی را تجربه می کنند نهایت استفاده را به عمل آورند با مطالعه ی دقیق، قانون اساسی، آیین نامه داخلی مجلس، اسناد بالادستی، برنامه های پنج ساله و با برگزاری نشست های هم اندیشی، اتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های انتخاباتی به رفاقت و وحدت تبدیل شده است

رقابت های انتخاباتی به رفاقت و وحدت تبدیل شده است