مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-27فناوري

آموزش عالی دنیا تحت تاثیر شیوع کرونا/فرصت طلایی برای آموزش آنلاین


شیوع کرونا آموزش عالی کشورها را تحت تاثیر قرار داده و می تواند به توسعه آموزش های مجازی در جهان کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشریه تایمز هایر اجوکیشن (Times Higher Education) در گزارشی به بررسی وضعیت دانشگاه های کشور چین و همچنین دانشجویان چینی دانشگاه های بین المللی پرداخته و یادآور شده است شیوع بیماری کرونا، می تواند به توسعه آموزش های مجازی در جهان کمک شایانی کند.

همچنین علی رغم بروز مشکلاتی در روند اقتصاد آموزش عالی جهانی به واسطه شیوع ویروس کرونا، کشورهای مختلف جهان می توانند از این فرصت استفاده کرده و به دنبال توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات به منظور توسعه آموزش های آنلاین باشند.

کارشناسان تایمز معتقد هستند تاثیر ویروس کرونا بر نظام های آموزش عالی جهانی و جهانی سازی آموزش عالی احتمالاً دراز مدت خواهد بود.

در این گزارش آمده است که در مناطق آسیب دیده از ویروس کرونا، دانشگاه ها با خطر از دست دادن یک ترم کامل یا بیشتر روبرو هستند.

در چین از آنجا که وضعیت اضطراری بهداشتی آغاز شد و بیشتر موارد بیماری در آن کشور رخ داده است، موسسات از جمله شعب دانشگاه های خارجی، خواستار توقف آموزش های حضوری هستند.

سرپرستان دانشگاه های هنگ کنگ که در میان معتبرترین دانشگاه های بین المللی جهان قرار دارند، در ارزیابی خود صراحتاً اعلام کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عالی دنیا تحت تاثیر شیوع کرونا/فرصت طلایی برای آموزش آنلاین

آموزش عالی دنیا تحت تاثیر شیوع کرونا/فرصت طلایی برای آموزش آنلاین