مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-27فرهنگي

اسپیلبرگ از پروژه «ایندیانا جونز 5» بیرون رفت/ جیمز منگولد می آید


پس از طی یک دوره طولانی برای رسیدن به روند تولید فیلم جدید «ایندیانا جونز» اکنون استیون اسپیلبرگ کارگردانی این پروژه را رها کرده و گفته شده کارگردان دیگری این کار را انجام خواهد داد.

- پس از طی یک دوره طولانی برای رسیدن به روند تولید فیلم جدید ایندیانا جونز اکنون استیون اسپیلبرگ کارگردانی این پروژه را رها کرده و گفته شده کارگردان دیگری این کار را انجام خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، استیون اسپیلبرگ فیلم ایندیانا جونز 5 را کارگردانی نمی کند و برای اولین بار در تاریخ 39 ساله این مجموعه فیلم ها، گارگردان دیگری جایگزین وی می شود.

به گفته منابع، جیمز منگولد کارگردان نامزد اسکار برای فیلم فورد در برابر فراری در حال مذاکره است تا قسمت پنجم ایندیانا جونز را کارگردانی کند.

وی کارگردانی فرانچایز ولورین را برعهده داشت و با ساخت لوگان در سال 2017 که به یک فیلم پرفروش بدل شد و 619 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد، موفق به کسب نامزدی اسکار برای فیلمنامه اقتباسی هم شد.

اما همچنان استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهدداشت.

گفته شده وی دست از کارگردانی این فیلم کشیده چون معتقد است یک کارگردان جوان و متعلق به نسل دیگری باید روی صندلی کارگردانی این فیلم بنشیند تا چشم اندازهای جدید را وارد این فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپیلبرگ از پروژه «ایندیانا جونز 5» بیرون رفت/ جیمز منگولد می آید

اسپیلبرگ از پروژه «ایندیانا جونز 5» بیرون رفت/ جیمز منگولد می آید