مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 06:202020-02-27پزشكي

آمادگی سازمان نظام روان شناسی برای «مدیریت استرس کرونا» در کشور


رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در نامه ای به وزیر بهداشت آمادگی روان شناسان و مشاوران را برای کمک به مدیریت استرس کرونا در کشور اعلام کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد حاتمی، رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره طی نامه ای به وزیر بهداشت آمادگی روان شناسان و مشاوران را برای مدیریت استرس کرونا اعلام کرد.

در این نامه است:ضمن سپاس از مجاهدت های جناب عالی و مجموعه همکاران در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استحضار می رساند: ترس، استرس، اضطراب و نگرانی ناشی از ویروس کرونا تمام شهروندان و خانواده ها را درگیر کرده است؛ صد البته این شرایط عوارضی خطرناک تر از ویروس کرونا را در پی دارد (متعاقباً گزارشی در این باره ارائه می شود).

  سازمان نظام روان شناسی و مشاوره با سرمایه اجتماعی بیش از 30 هزار عضو رسمی کارشناسی ارشد و دکتری در سراسر کشور آماده است، به هر گونه ستاد مقابله با بحران صلاح می داند؛ اقدامات عملی از جمله: تدوین بسته های آموزشی مقابله با استرس و اضطراب، شیوه های آرام سازی روانی و سایر مداخلات روانشناختی جهت عادی سازی شرایط موجود را انجام دهد.

در شرایط کنونی باید با حضور دائمی روان شناسان و مشاوران در شبکه های تلویزیونی و رادیویی مردم را به سوی مدیریت استرس سوق داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سازمان نظام روان شناسی برای «مدیریت استرس کرونا» در کشور

آمادگی سازمان نظام روان شناسی برای «مدیریت استرس کرونا» در کشور