مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:462020-02-27اقتصادي

همه آنچه باید از عوارضی تهران-شمال بدانید


راه تهران شمال خبری که اهالی رسانه را بدان حساس کرد شایعه نرخ گذاری بالای این مسیر برای استفاده مردم بود که در روزهای گذشته نیز نرخ 25 و 35 هزار تومانی برای آن تعیین شده بود.

- گزارش خبرگزاری فارس؛ سید مهدی حسینی: پس از سال ها انتظار بالاخره 23 بهمن ماه قطعه یک آزاد راه تهران به صورت آزمایشی برای دو ساعت زیر بار ترافیک رفت.

در این مدت که عبور و مرور دوهزار خودرو در آن ثبت شد هیچ یک از خودروها ملزم به آن نبودند که عوارضی را به گیت پرداخت کنند.

شاید باید قدر این رایگان بودن را دانست زیرا که بعد از افتتاح رسمی این قطعه در این روزها دیگر قرار نیست استفاده از این آزاد راه را به صورت رایگان تجربه کنیم.

همزمان با حضور مسؤولان در میان خبرنگاران شایعاتی زمزمه می شد که قرار است از مردم برای قطعه یک این عوارض مبلغی نزدیک 50 هزار تومان گرفته شود.

این شایعات منجر به واکنش مسئولین حاضر در مراسم شد تا آنجا که مسئولین قول عوارضی زیر 50 هزار تومان (و حتی بعضی نرخ 40 و 42 هزار تومان) را رسانه ای کردند.

اما در روزهای گذشته خبری از وزیر راه و شهرسازی رسانه ای شد که در آن به قیمت 25 هزار تومانی برای سواری معمولی در روزهای عادی و 35 هزار تومانی برای روزهای پیک اشاره داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه آنچه باید از عوارضی تهران-شمال بدانید

همه آنچه باید از عوارضی تهران-شمال بدانید