مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-27اقتصادي

شیراز ، ماسک بر چهره ندارد


هر چند مسوولان نظارتی ، مدیران بهداشتی و دست اندرکاران تولید ماسک و محصولات بهداشتی وعده داده اند که کمبودها طی یکی دو روز آینده در شیراز و دیگر شهرهای استان فارس در بخش تامین مواد ضد عفونی کننده و ماسک برطرف می شود و در بخش ماسک هم تولیدات داخلی این استان به راه می افتد اما همچنان کمبود و گرانی ماسک در شیراز و دیگر شهرهای فارس مشهود است.

بر اساس مشاهدات خبرنگاران ایرنا در کلان شهر شیراز شاهد مراجعه انبوه بسیاری از شهروندان به داروخانه ها برای تهیه ماسک هستیم ، سرایت جو روانی استفاده از ماسک ، مشکلات ناشی از کمبود این کالا را مضاعف کرده است.

هنوز رد پایی از فعالیت دلالان و فرصت طلبان برای احتکار ماسک در شیراز و دیگر شهرهای استان فارس اثبات نشده ولی مردم به تهیه ماسک به عنوان عامل ایجاد کننده آرامش روانی در روزهای گذشته ذخیره این کالا در داروخانه ها را خالی کرده اند و ممکن است در این میان افرادی نیز آن را به قیمت چند برابری در بازار بفروشند.

برای چگونگی توزیع مواد و ماسک به چند داروخانه در شیراز مراجعه کردیم ، به یک داروخانه واقع در فلکه ارتش سر زدیم و در حالی که از فروشنده سوال کردیم ماسک و مواد ضد عفونی دارید ، گفت نه ، و این امر در حالی رخ داد که یکی دیگر از فروشندگان در حالی که دو شیشه ضد عفونی را روی میز برای مشتری دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز ، ماسک بر چهره ندارد

شیراز ، ماسک بر چهره ندارد