مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-27سياسي

اپیدمی رقابتی کاذب با چشم و هم چشمی در جامعه ساده زیستی ترویج شود


حجت الاسلام احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شهادت امام هادی (ع) بیان کرد: این امام بزرگوار مانند پدران خود هدایتگر جامعه بوده و افراد زیادی را تربیت کرده اند.

وی با بیان اینکه امامان بزرگوار علی رغم تمام سختی های حاکم بر زمان، شبکه سازی خوبی در تبلیغ داشته اند، اظهار کرد: محبان اهل بیت (ع) چراغ هدایت هستند و هر کس با هر دیدگاه بخواهد زندگی این بزرگواران را بررسی کند جز نور و زیبایی چیزی نمی بیند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ائمه اطهار الگو و چراغ هدایتی برای کل بشر هستند، گفت: تمام اقشار جامعه به ویژه روحانیت و محبان ائمه اطهار باید به معرفی سیره و الگوی زندگی این گوهرهای ارزشمند بپردازند.

وی با اشاره به ویژگی های رفتاری و اخلاقی امام هادی (ع) بیان کرد: تمام ائمه از سبک زندگی کامل و جامعه ای برخوردار بوده اند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه هر کس از سیره عملی ائمه الگو بگیرد به انسانی کامل تبدیل می شود، افزود: ساده زیستی، قناعت، طاعت و بندگی خداوند از مهم ترین اخلاقیات ائمه اطهار به ویژه امام هادی (ع) بوده که نیازمند ترویج است.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروزه با چشم و هم چشمی ها رقابت کاذبی بین افراد شکل گرفته است، اظهار کرد: از یک زندگی ساده انسان های بزرگی بیرون آمده اند بنابراین می ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپیدمی رقابتی کاذب با چشم و هم چشمی در جامعه ساده زیستی ترویج شود

اپیدمی رقابتی کاذب با چشم و هم چشمی در جامعه ساده زیستی ترویج شود