مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:152020-02-27سياسي

راه اندازی پویش نه سفر به شمال کشور


در این کمپین که اخیرا در فضای مجازی تلگرام فعالیت خود را آغاز کرده است افرادی از اقشار مختلف عضو هستند و در آن ضمن انتشار اخبار لحظه ای مربوط به کرونا از مجموعه های وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی شمال کشور، تازه ترین اخبار در این خصوص را انتقال می دهند.

علاوه بر خبررسانی در زمینه آگاهی بخشی نیز توصیه های پزشکی و مراقبتی که از سوی متخصصان از طریق رسانه های گروهی اعلام می شود از طریق این پویش در کانال تلگرامی موردنظر منتشر می شود.

در این پویش مردمی در فضای رسانه ای که در اختیار دارد تصاویری از جاده های شلوغ مملو از خودروهای پلاک استان های دیگر به نمایش گذاشته است که در این بخش مطالبی از این دست مسافر گرامی، مازندرانی ها مهمان نوازیم اما برای حفظ سلامتی خود و دیگران فعلا به شمال سفر نکنید منتشر شد و به نوعی خواهان رعایت نکات بهداشتی مورد تاکید وزارت بهداشت شدند.

وزارت بهداشت و دیگر مسولان مرتبط در حوزه بیماری کرونا به کرات از مردم خواستند تعطیلی مدارس بدلیل این بیماری بهانه ای برای سفر قلمداد نکنند.

در مطلب دیگر این پویش مردمی، مسولان مورد خطاب گرفته اند.

در یکی از مطالب آمده است : با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاهها مسافران زیادی بجای قرنطینه در منزل در حال آمدن به مازندران و سپری کردن این تعطیلات در استان می باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش نه سفر به شمال کشور

راه اندازی پویش نه سفر به شمال کشور