مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-27پزشكي

کرونا در سفر


تب این ویروس که از کشور چین دامن گیر سایر نقاط دنیا شده از آخرین روز بهمن امسال سفر غیرمنتظره خود را به ایران آغاز و بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، 95 نفر از هموطنان در استان های مختلف به این بیماری مبتلا و 15 نفر نیز تاکنون جانباختند که این مساله موجی از نگرانی و دلهره در کشور ایجاد کرده است.

براساس آمارهای رسمی این بیماری استان های سمنان، گیلان، قم، خراسان رضوی، مازندران، بزد، البرز، تهران، مرکزی، همدان، اصفهان و اردبیل را درگیر کرده و بسیاری از فعالیت های کشور در حوزه آموزش از جمله مدارس، دانشگاه ها، مراکز علمی، مکان های ورزشی، اماکن مذهبی و صادرات کالاها را تحت تاثیر قرار داده و موجب زیان های مختلف اقتصادی به کشور شده است.

پ پیش آمدن این وضعیت در هر کشوری بسیاری از صنایع را تحت تاثیر قرار می دهد و به تبع این مساله مهمترین صنعتی که از این شرایط متضرر می شود، گردشگری است که با توجه به قرار گرفتن ایران در این شرایط و در پیش بودن تعطیلات نوروز باید دید مسوولان چه تدابیری برای کاهش این ضرر اتخاذ می کنند.

از آنجا که سفر نکردن از جمله مهمترین توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کروناست پس با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و سفرهای نوروزی این سوال پیش می آید، چه باید کرد که کرونا در روزهای آتی به سفر خود در استان های کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در سفر

کرونا در سفر