مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-27اقتصادي

6928 بازرسی از اصناف اصفهان انجام شد


جواد محمدی فشارکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح تشدید نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز در اصفهان از بیست و پنجم اسفند سال جاری آغاز شده است و تا پانزدهم فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، برای این میزان بازرسی انجام شده 208 پرونده تخلف تشکیل و برای آنها یک میلیارد و 908 میلیون و 718 هزار و 236 ریال جریمه، پیشنهاد و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان ادامه داد: گرانفروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی، فروش کالای تاریخ گذشته و صادر نکردن فاکتور از جمله مهمترین تخلفات در ایام طرح نوروزی است.

وی خاطرنشان کرد: پرونده های تشکیل شده در مورد تخلفات صنفی در اسرع وقت و به صورت فوق العاده رسیدگی و مجازات های قانونی طبق مقررات، اِعمال می شود.

محمدی فشارکی با بیان اینکه طرح تشدید نظارت و بازرسی اصناف ویژه نوروز تا پانزدهم فروردین 99 ادامه دارد، گفت: امیدواریم با رعایت اصناف و مشارکت مردم این مقطع را بخوبی سپری کنیم.

وی با بیان اینکه برای همکاری با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نظارت بر اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا آمادگی داریم، گفت: گشت های مشترک این مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6928 بازرسی از اصناف اصفهان انجام شد

6928 بازرسی از اصناف اصفهان انجام شد