مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 20:352020-02-26اقتصادي

کمبود ماسک نداریم/ افزایش تولید ضدعفونی کننده ها


رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه زنجان در حوزه تولید مواد شوینده یکی از قطب ‎های کشور است، گفت: در همین راستا تمهید لازم برای افزایش تولیدات انجام شده است.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور میزان تقاضای لوازم بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده افزایش یافته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه زنجان در حوزه تولید مواد شوینده یکی از قطب ‎های کشور است، گفت: در همین راستا تمهیدات لازم برای افزایش تولیدات انجام شده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا علاوه بر افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده الکلی واحدهای موجود، خوشبختانه تولید الکل ضدعفونی کننده شرکت پدیده شیمی قرن به زودی آغاز می شود.

فغفوری با اشاره به افزایش تقاضای ماسک در زنجان افزود: یکی از واحدهای تولید ماسک با ظرفیت تولید بالا در شهرستان زنجان مستقر است که با افزایش ساعات کاری این شرکت نباید کمبود وجود داشته باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: با توجه به ظرفیت استان در تولید مواد شوینده استان قادر به رفع نیازهای سایر استان های کشور نیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود ماسک نداریم/ افزایش تولید ضدعفونی کننده ها

کمبود ماسک نداریم/ افزایش تولید ضدعفونی کننده ها