مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:302020-02-26پزشكي

عرضه پک بهداشتی در 165 مرکز با قیمت دولتی/ 50 هزار ماسک برای کادر درمان تهیه شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه از هفته آینده پک بهداشتی در 165 مرکز بهداشتی و درمانی با قیمت دولتی به مردم عرضه می شود، - گفت: 50 هزار ماسک برای کادر درمان تهیه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا نیکبخت شامگاه چهارشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه در کل استان 65 مورد مشکوک ابتلای به کرونا داشتیم و از این تعداد فقط تست دو مورد مثبت شده است، اظهار داشت: نمونه های موارد مشکوک جدیدی را به تهران فرستاده ایم که در روزهای آینده جواب تست آنها می آید.

وضعیت دو بیمار مبتلا در لرستان بهتر است و روبه بهبود می روند وی با بیان اینکه مبتلایان به کرونا یکی در شهر خرم آباد و یکی در شهر بروجرد بوده که هر دو نفر مرد هستند و با کمک پزشکان و پرستاران امروز وضعیتشان بهتر است و روبه بهبود می روند، تصریح کرد: از نظر پیشگیری باید بیماری را جدی بگیریم و حساس باشیم، اما برخی بزرگنمایی هم کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه براثر این بیماری بر طبق آمار سازمان بهداشت تنها دو درصد مبتلایان دچار مرگ و میر می شوند، افزود: آمار مرگ و میر کرونا از آنفلوانزای اچ وان ان وان بیشتر است.

در همه داروخانه های بیمارستان ها و مراکز دولتی لرستان الکل و ژل ضدعفونی موجود است نیکبخت با اشاره به اینکه راه های پیشگیری از این بیماری دقیق اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه پک بهداشتی در 165 مرکز با قیمت دولتی/ 50 هزار ماسک برای کادر درمان تهیه شد

عرضه پک بهداشتی در 165 مرکز با قیمت دولتی/ 50 هزار ماسک برای کادر درمان تهیه شد