مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:052020-02-26پزشكي

برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، قید مکان های شلوغ را بزنید


یک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در صورت حضور در مکان های شلوغ و پرتردد، توصیه می شود وسایل شخصی خود را حتما ضد عفونی کنید و انجام ضد عفونی وسایل شخصی را در این ایام جدی بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران - با بیان اینکه مردم برای کنترل و پیشگیری از بیماری باید اقداماتی را انجام داده و از برخی کارها هم به شدت خودداری کنند، اظهار داشت: شست و شوی مداوم دست با آب و صابون، ضد عفونی سطوح و عدم تماس دست با صورت شاه کلید پیشگیری از بیماری کرونا است.

وی با بیان اینکه از دست دادن به دیگران و روبوسی برای پیشگیری از بیماری خودداری کنید و گفت: از حضور در مکان های پرتجمع، شلوغ و پرتردد در این ایام خودداری کنید.

امانی با اشاره به اینکه ویروس کرونا براحتی منتقل می شود، گفت: باید از حضور در مکان های عمومی که احتمال وجود ویروس هست به شدت خودداری کنیم.

وی ادامه داد: در صورت حضور در مکان های شلوغ و پرتردد، توصیه می شود وسایل شخصی خود را حتما ضد عفونی کنید و انجام ضد عفونی وسایل شخصی را در این ایام جدی بگیریم.

امانی به افراد توصیه کرد که از تماس دست با دهان، مخاط بینی و چشم به شدت خودداری کنند و حتما قبل از خوردن غذا دست خود را با آب و صابون بشویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، قید مکان های شلوغ را بزنید

برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، قید مکان های شلوغ را بزنید