مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 18:452020-02-26پزشكي

جزییات اقدامات آستان قدس رضوی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی جزییات اقدامات آستان قدس رضوی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حرم مطهر رضوی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی فیضی با بیان اینکه آستان قدس رضوی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حرم مطهر رضوی اقدامات گسترده ای را بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام داده است، اظهار کرد: پیش از ورود ویروس کرونا به کشورمان، جلسات مدیریت بحران و نشست های آموزشی و کنترلی از جمله آموزش کارکنان، خدمه و میزبانان برای پیشگیری و رعایت بیشتر بهداشت در سطح اماکن متبرکه رضوی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: بعد از ورود این ویروس به کشور جلسات را به صورت جدی تر و با فاصله زمانی کمتر با همراهی سایر دستگاه های استانی و در رأس آن دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار کردیم و با تاکید تولیت معزز آستان قدس رضوی در خصوص محوریت وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این موضوع، اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت زائران، خدمه و خادم یاران بارگاه منور رضوی را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و با جدیت بیشتری دنبال می کنیم.

سرپرست ‎معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تأکید کرد: در این جلسات در سه بخش خدمه و خادمیاران، اماکن متبرکه و زائران اقدامات گسترده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اقدامات آستان قدس رضوی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

جزییات اقدامات آستان قدس رضوی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا