مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 18:102020-02-26اجتماعي

کندوان همچنان بسته است/ اعمال محدودیت ترافیکی


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی جاده محور هراز و سوادکوه گفت: محور کندوان به دلیل بارش سنگین برف همچنان مسدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه هم اکنون جاده های استان برفی و سطح جاده ها لغزنده است گفت: محور سوادکوه لحظاتی قبل بازگشایی شد و جاده چالوس به علت بارش برف و کولاک شدید همچنان بسته است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه راهداران در حال نمک پاشی و برف روبی این دو جاده هستند افزود: امیدواریم تا یک ساعت آینده جاده چالوس بازگشایی شود.

وی گفت: 8 مورد سقوط بهمن از صبح امروز تا کنون در جاده کندوان گزارش شده که به دلیل مسدود بودن تلفات جانی و مصدوم نداشته است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه پیش بینی می شود جاده چالوس امشب هم ریزش بهمن داشته باشد، افزود: جاده های هراز و کیاسر هم اکنون باز است و آمد وشد خودروها به کندی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به لغزنده بودن سطح راه های استان به رانندگان توصیه کرد تجهیزات فصل زمستان مانند زنجیر چرخ و پوشاک گرم به همراه داشته و از سفرهای غیر ضروری در جاده های کوهستانی مازندران خودداری کنند.

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران رییس پلیس راه استان مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندوان همچنان بسته است/ اعمال محدودیت ترافیکی

کندوان همچنان بسته است/ اعمال محدودیت ترافیکی