مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 17:352020-02-26سياسي

محدودیت های مالی مانع خدمتگزاری به مردم نمی شود


محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به محلات عشایری زیرکوه افزود: با وجود تمامی مشکلات کشور از جمله تحریم ها و کمبودهای مالی، اعتقاد داریم خدمات در حوزه عشایر باید افزایش و کمبودها را رفع شود.

وی بیان کرد: خدا را شاکرم امروز توفیق پیدا کردیم در جمع عشایر دلاور زیرکوه حضور پیدا کنیم عشایری که اگر امنیتی وجود دارد حاصل حضور آنان در مرزها و وفاداری شان به آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در 41 سال گذشته با رویکرد نظام جمهوری اسلامی، اقدامات بزرگ و شایسته ای در جهت توجه به روستاییان و عشایر در سراسر کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین خدمات قابل توجهی در زمینه زیرساخت ها و تامین نیازهای اولیه مردم از قبیل جاده، آب، برق، گاز، خدمات بهداشتی و آموزشی و سایر در مناطق روستایی و عشایری انجام شده است.

معتمدیان با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی خدمات زیادی در دولت های مختلف انجام شده است ادامه داد: دولت یازدهم و دوازدهم نیز نگاه ویژه ای به روستاییان و عشایر استان داشته است که شاهد رونق کسب و کار عشایر شده است.

وی از افزایش 35 هزار تن تولید گوشت قرمز در کشور خبر داد و ادامه داد: همچنین افزایش تولید سایر محصولات لبنی از جمله شیر، صنایع دستی، حمایت از شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های مالی مانع خدمتگزاری به مردم نمی شود

محدودیت های مالی مانع خدمتگزاری به مردم نمی شود