مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 17:002020-02-26ورزشي

مورد مثبت کرونا در پیشوا گزارش نشده است


فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه در این شهرستان مورد مثبت کرونا گزارش نشده است، گفت: تمام ادارات پیشوا برای پیشگیری از ویروس کرونا باید با شبکه بهداشت و درمان همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی امروز در نشست مشترک با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا که با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر کشورهای مختلفی از جمله کشور خودمان با ویروس کرونا درگیر هستند ولی خوشبختانه تاکنون مورد مثبتی در شهرستان پیشوا گزارش نشده است.

وی افزود: با این حال ما نگرانی مردم را درک کرده و منتظر نخواهیم ماند ویروس به پیشوا بیاید بلکه اقدامات و برنامه های پیشگیرانه، مسئولیت ویژه و اصلی ما در این برهه است.

عباسی با اشاره به پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد: در راستای پیشگیری و حفظ سلامت شهروندان، تجمعات، مسابقات ورزشی، استخر دانشگاه آزاد اسلامی، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و قلیان سراهای پیشوا در محدودیت طرح پیشگیری قرار گرفتند.

وی با اشاره به همکاری دستگاه های دولتی پیشوا با شبکه بهداشت و درمان بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان متولی اصلی در بحث تامین بهداشت و سلامت مردم است ولی سایر دستگاه ها و در راس آنها شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز باید به کمک این مجموعه بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مثبت کرونا در پیشوا گزارش نشده است

مورد مثبت کرونا در پیشوا گزارش نشده است