مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 16:102020-02-26ورزشي

کار سختی در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر داریم


حریف بازی فردا در 4 بازی اخیر خود موفق شده 10 امتیاز کسب کند که این مسئله نشان دهنده رشد فنی تیم شاهین شهرداری بوشهر است و این هفته کار سختی در پیش داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد نکونام عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه خیلی باهوش و با تمرکز بازی کنیم تا بتوانیم پیروز شویم، افزود: نیاز به حداکثر توان برای بازی فردا داریم و نبود هواداران شرایط را برای ما سخت کرده است و امیدوارم فردا 3 امتیاز بازی را بگیریم.

وی خواستار تعطیلی لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا در ایران شد و گفت: سلامتی انسان ها مهم تر از هر چیزی است و سازمان لیگ باید در این خصوص تجدیدنظر کند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه قبل از اینکه کسی درباره کرونا صحبت کند، گفتم بازی ها باید تعطیل شود؛ تصریح کرد: خدای نکرده اگر عزیزی از دست برود چقدر بد است و این بیماری واقعاً خطرناک است و باید تا وقتی که هوا گرم می شود و شرایط کنترل شود لیگ تعطیل شود.

وی با اشاره به اینکه جان مردم در خطر است، اظهار داشت: امیدوارم بازی ها برگزار شود و هیچ کس هم مریضی نگیرد ولی قطعاً باید فکری در این زمینه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار سختی در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر داریم

کار سختی در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر داریم