مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:452020-02-26پزشكي

کرونا، سفر گروه مرهم به فارس را به تاخیر انداخت


محمدعلی کیانی، چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و احتمال گسترش این بیماری و همچنین جلوگیری از تجمع افراد در محیط بیمارستانی، با تصویب هیات مدیره موسسه ملی ندای سلامت مرهم، سفر اعضای این موسسه به استان فارس و شیراز به تاخیر افتاد و پیش بینی می شود این سفر بعد از ماه مبارک رمضان و حوالی خرداد 99 انجام شود.

وی با بیان اینکه مسوولان استانی فارس از جمله استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، استقبال خوبی از این سفر داشته و در پی آن امکانات خوبی در اختیار این مجموعه گذاشته اند، اظهار داشت: آخرین آمار ثبت نام کنندگان این استان در سایت مرهم برای جراحی فک و صورت، 2 هزار و 300 نفر است که با احتساب لیست کمیته امداد و بهزیستی فارس، مجموع متقاضیان جراحی بیش از سه هزار نفر خواهد بود.

کیانی ادامه داد: بی شک با توجه به تاخیر صورت گرفته برای انجام این سفر، تا خرداد 99 آمار ثبت نام کنندگان و کسانی که در لیست جراحی قرار خواهند گرفت، افزایش می یابد.

مدیرعامل موسسه ملی ندای سلامت مرهم اضافه کرد: با بررسی هایی که در این زمینه انجام شده، حدود 240 نفر از این متقاضیان در سفر آینده اعضای این موسسه به شیراز، تحت عمل جراحی قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، سفر گروه مرهم به فارس را به تاخیر انداخت

کرونا، سفر گروه مرهم به فارس را به تاخیر انداخت