مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:452020-02-26پزشكي

دانشگاه اصفهان تا پایان سال تعطیل شد


هیات رییسه دانشگاه اصفهان از تعطیلی کلاس های درس این دانشگاه تا پایان سال جاری به دلیل محدودیت های ناشی از بیماری کرونا خبر داد.

- ایسنا/اصفهان هیات رییسه دانشگاه اصفهان از تعطیلی کلاس های درس این دانشگاه تا پایان سال جاری به دلیل محدودیت های ناشی از بیماری کرونا خبر داد.

هیات رییسه دانشگاه اصفهان روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو تصمیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر تعطیلی برنامه های آموزشی دانشگاه ها در استان اصفهان و توقف آن تا پایان این هفته دانشجویانی که به محل اقامت دائمی خود مراجعه کرده اند طی تماس های مکرر با ابراز نگرانی خود و خانواده از مخاطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا به خصوص در محیط خوابگاهی، خواستار تعیین تکلیف کلاس های درسی و اعلام عدم امکان حضور در کلاسها شدند.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به مشکلات ابراز شده و نیز به منظور جلوگیری از تشکیل کلاس ها با ظرفیت ناکامل و اجرای برنامه های آموزشی به طور ناقص و احتمال افت کیفی برنامه ها، هیات رییسه دانشگاه اصفهان مواردی را برای بازه زمانی دهم تا پایان اسفند ماه 98 مصوب و به اطلاع می رساند.

بر این اساس، فعالیت های علمی، اداری و اجرایی کماکان جاری و بدون وقفه ادامه دارد و اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی به انجام وظایف موظف مشغول خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه اصفهان تا پایان سال تعطیل شد

دانشگاه اصفهان تا پایان سال تعطیل شد