مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:302020-02-26پزشكي

آخرین وضعیت بیماری کرونا در سیستان وبلوچستان تشریح شد


دانشگاه علوم پزشکی زاهدان طی اطلاعیه شماره 1 ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آخرین وضعیت بیماری کرونای جدید در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و استان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد - در این اطلاعیه آمده است: تا کنون مورد مثبتی از آلودگی به ویروس کرونا در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دانشگاه علوم پزشکی زابل گزارش نشده و موارد تایید شده در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر می باشد.

بدیهی است با توجه به گردش ویروس در کلّ دنیا و منطقه خاورمیانه، به محض شناسایی مورد یا موارد مثبت دیگر، مراتب از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی اعلام خواهد شد.

در ادامه اطلاعیه آمده است: ارائه خدمات ویزیت سرپایی به تمامی بیماران تنفسی در کلینیک های بیمارستانی و همچنین مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی که پزشک عمومی در آنجا حضور دارد طبق روال قبل انجام می شود.

همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان نظام پزشکی زاهدان، مطب های خصوصی نیز همانند قبل به ارائه خدمات ویزیت سرپایی به بیماران تنفسی اقدام می نمایند.

در مرحله نخست 10 درصد از ظرفیت همه بیمارستان های استان سیستان و بلوچستان به پذیرش بیماران مبتلا به عفونت های تنفسی اختصاص یافته است و ضمن تدارک اقلام دارویی و ابزارآلات حفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بیماری کرونا در سیستان وبلوچستان تشریح شد

آخرین وضعیت بیماری کرونا در سیستان وبلوچستان تشریح شد