مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:152020-02-26سياسي

استاندار سیستان و بلوچستان: رسانه های رسمی در کشور باید با اخبار کذب مقابله کنند


رسانه های رسمی در کشور باید با اخبار کذب که قصد تشویش اذهان عمومی و اخلال در جامعه را دارند مقابله کنند.

- استاندار سیستان و بلوچستان: رسانه های رسمی در کشور باید با اخبار کذب مقابله کنند ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رسانه های رسمی در کشور باید با اخبار کذب که قصد تشویش اذهان عمومی و اخلال در جامعه را دارند مقابله کنند.

احمدعلی موهبتی روز چهارشنبه 7 اسفندماه در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی، اصحاب رسانه و رابطین و مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی اظهار داشت: رسانه ها در زمینه سیل سیستان و بلوچستان و انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار تاثیرگذار بودند که امیدواریم در بحث ویروس کرونا و اطلاع رسانی درست به مردم نیز به خوبی به وظایف خود عمل کنند.

وی گفت: به عنوان مثال موضوع ماشین حامل وسایل اهدایی مردم قم به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد و هیچ گونه محموله ای به این نام وارد استان نشده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در بحث شیوع بیماری کرونا در استان یک قرارگاه اصلی و چهار منطقه زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار تشکیل و تمامی موارد پیش بینی شده با این وجود فرصت طلبان دست به اقداماتی زدند که علاوه بر استرس بیماری، کرامت انسانی را در جامعه به مخاطره ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سیستان و بلوچستان: رسانه های رسمی در کشور باید با اخبار کذب مقابله کنند

استاندار سیستان و بلوچستان: رسانه های رسمی در کشور باید با اخبار کذب مقابله کنند