مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-26پزشكي

مددجویان بهزیستی تهران برای خرید وسایل بهداشتی 30 هزار تومان دریافت کردند


امین شاهرخی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مددجویانی که در منازل شخصی خویش از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند درخواست می کنیم نکات بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات بهداشتی و آموزش های لازم جهت پیشگیری از ابتلا به این ویروس به مسئولان مراکز نگهداری مددجویان ارائه شده است افزود: پیش از ورود این ویروس به کشورمان، در کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر بهزیستی که از قبل فعال بوده است تدابیر لازم اندیشیده شده بود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد: مصوبه های این کمیته به صورت مکتوب به مراکز بهزیستی ابلاغ و در سه حوزه پیشگیری، کنترل و درمان خدمات در نظر گرفته شد.

شاهرخی با بیان اینکه در تمامی مراکز آموزش های لازم جهت استفاده از وسایل بهداشتی ارائه شده است گفت: در این مراکز نحوه شستشوی دستها، استفاده از ماسکها و خودمراقبتی جهت پیشگیری از این بیماری آموزش داده شد.

وی تاکید کرد: همچنین در تمامی مراکز اتاقی به نام قرنطینه یا ایزوله آماده سازی شد تا افرادی را که علایم مشکوک به کرونا دارند را در آن نگهداری و بعد با هماهنگی مراکز بهداشتی در صورت نیاز منتقل شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران خاطر نشان کرد: تمامی مهدهای کودک زیر نظر این نهاد نیز تعطیل هستند و اگر موردی مشاهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان بهزیستی تهران برای خرید وسایل بهداشتی 30 هزار تومان دریافت کردند

مددجویان بهزیستی تهران برای خرید وسایل بهداشتی 30 هزار تومان دریافت کردند